Nyhetsbrev och sportlov

God fredagsmorgon! Åh, vilka vårkänslor jag har i dag. Visst är det väl underbart med dessa årstidsväxlingar!

I dag skickar vi i Framtidscoacherna ut vårt andra nyhetsbrev. Vi vill gärna berätta för våra cirka 300 nyhetsbrevsprenumeranter vad vi har för oss, och du bloggläsare får också läsa det. Klicka på länken längst ner Som ni ser är det mycket spännande grejer på gång!

Vill du ha nyhetsbrevet, eller om du känner någon som borde ha det, maila adressen till info@4colours.se. Det kommer den här tiden varje månad.

Slutligen vill jag önska er ett härligt sportlov. Jag kommer att unna mig några dagar på spa i Jurmala. Dessa första månader som egenföretagare har kostat massor av arbete och energi. Jag hoppas att dessa  tre dagar i Jurmala ger tillbaka lite av det! Jaana tar också välförtjänt ledigt i några dagar med familjen. Vi uppdaterar inte bloggen igen förrän den 5 mars. Då är ni varmt välkomna tillbaka!

Vårlika kramar från Tia

nyhetsbrev-feb12

Lämna en kommentar